luni, 8 decembrie 2008

People = Shit

Nu, nu e vorba doar de melodia celor de la Slipknot (care btw, mi se pare geniala...judge me as you will, i have twho words for you: suck it!)... de cateva zile incoace ma scoate din sarite nesimtirea celor care ma inconjoara, indiferent unde sunt: la munca, la camin, in orice mijloc de transport, pe strada, la cursuri...nu zic ca eu sunt, vezi doamne, cel mai cu bun simt, dimpotriva, sunt un porc, dar numai cu cei care si-o merita!! si ce ma dispera cel mai tare e cand tu incerci sa fii cat mai politicos si sa nu te faci de cacat, vine un dobitoc care te scuipa in fata (metaforic vorbind)... azi a fost picatura care a umput paharul! dupa doua zile de munca am ramas cu sechele (lucrez intr-un magazin de incaltaminte/imbracaminte intr-un mall din bucuresti, deci am de a face cu o gramada de imbecili si de nesimtiti pe zi). prin urmare, tot ce imi doream azi era sa ma relaxez, sa scap de prosti, cu toate ca, acum m-am convins, in bucuresti e imposibil sa scapi de ei, sunt peste tot! in fine...am incercat pe cat posibil sa evit sa ies azi din camera. singurul drum pe care trebuia si vroiam sa il fac, era pana la gara, sa imi ajut iubita cu bagajele...nimic greu sau iesit din comun, era un nenorocit de drum banal pana la gara si inapoi! nici bine nu ma urc in autobuz ca ma si calca pe picior o femeie mai in varsta! ok, incerc sa trec peste, ma dau putin mai intr-o parte, si incerc sa ma gandesc la cu totul altceva...doar ca sa ma trezedc cu cateva coate in coaste, de la aceeasi batrana. ma intorc, ma uit la ea si vad ca nu schiteaza niciun gest. in momentul ala autosugestia ma indemna sa i zic cateva de sanatate, dar ma-am abtinut, nu sunt genul de om caruia sa ii placa scandalurile astea inutile. nu trec trei secunde si baba dracului ma calca iar si ma si loveste cu cotul, deja o daduse pe combo-uri, picior, picior, cot, picior!! o voce in cap imi zice: "hai frate, da-o-n pizda masii, asta intrece masura!" ma intorc la ea si cu o voce acra ii zic un pardon, cu tot destul sarcasm si ironie cat sa compenseze lipsa totala de subtilitate! si ce face rahatul ala paleolitic de femeie? se intoarca catre cealalta fosila care o acompania si ii spune "i-auzi draga ce se ratoieste tinerelul asta la mine" (short impression of me at that moment: straight fucking face!) respectiva careia i-a fost adresata remarca, da din cap foarte convinsa si raspunde: "am auzit si eu draga, e nemaipomenit cat de nesimtiti sunt tinerii de azi!"
WHAT THE FUCK??? ma calca, ma inghionteste si tot EU trebuie sa imi cer scuze? nu inteleg, daca esti batran esti absolvit de orice obligatie de a te folosi de bunul simt? sau pe masura ce se apropie de stadiul de putrefactie bunul simt incepe sa iasa din ei ca zerul din branza?? in fine, in momentul ala nu mai aveam niciun impuls de a-mi stapani gura si am bagat-o foarte frumos in pizda masii, m-am dat jos din autobuz la statia urmatoare si mi-am vazut de ale mele...serios ca nu mai inteleg ce-i cu lumea de azi...

Un comentariu:

Dissolved Girl spunea...

bai...that's quite interesting...cum am citit blogul mi'am dat seama ca despre tine e vorba...:)

and I was randomly browsing, btw.

hey there, long time no see:)